Minimoi virheet ja säästä aikaa
Kehitimme pilvipohjaisen DdD Admin -sovelluksemme tarjotaksemme asiakkaillemme joustavan, intuitiivisen sovelluksen, jolla he voivat hallita eri myymälöiden DdD POS -järjestelmiä mistä ja milloin tahansa. Sen avulla virheet vähenevät ja aikaa säästyy, ja voit varmistaa viestinnän yhdenmukaisuuden eri myymälöiden välillä.
Luo kuiteille ylä- ja alatunnisteet ja päätä, mitä tuotetietoja kuitteihin laitetaan.
Luo erilaisia tekstejä lahjakortteihin, hyvityskuitteihin ja vaihtokuitteihin
Myyjiä voi hallita keskitetysti – nimiä, käyttöoikeuksia, mitä kieltä he haluavat käyttää järjestelmässä.
Työprosesseista voi tehdä entistäkin joustavampia korostamalla tärkeitä toimintoja painikkeiden värejä vaihtamalla
Hallitsetko useampaa kuin yhtä kassajärjestelmää? Voit merkitä yhden niistä vakioksi ja kopioida sen toiminnot muihin.
Voit seurata jokaista POS PC:tä ja tarkastaa sen lämpötilan, kovalevyllä jäljellä olevan tilan, onko päivitetty virustorjuntaohjelma asennettuna ja kuinka kauan PC on ollut päällä.
Hallitse erilaisia toimintoja, kuten esimerkiksi valuuttaa, Internet-pikavalintoja ja hakuparametrejä
Määritä myymälät, joiden välillä tuotteita pitäisi voida siirtää
Lataa kuvia kassajärjestelmään
Kassakoneiden keskitetty hallinta vähentää virheiden mahdollisuutta ja varmistaa yhtenäisen viestinnän esim. kuiteissa ja lahjakorteissa. Lisäksi myyjien käyttöoikeuksia on mahdollista hallita täysin. Tämä tarkoittaa vähemmän työtä, sillä yksi henkilö voi päivittää kaikki eri myymälöiden kassakoneet kopioimalla niihin haluamansa POS PC:n toiminnot.